.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلاژ سیترا نوشهر محل جذب توریست با فراموشی فرهنگ و اخلاق
اخیرا شاهد اتفاقات بسیار ناگواری در رابطه با افزایش موارد غیر اخلاقی در پلاژ سیترا بوده ایم و این جای تاسف دارد که با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی عده ایی غافلانه یا عامدانه در فضایی به قول خودشان توریستی...

نوشهر آنلاين : مسئولین، متولیان فرهنگی و همه کسانی که دغدغه دین و انقلاب را دارید، آیا وقت آن نرسیده که در اجرایی کردن قوانین، برخورد با هنجارشکنان، عملی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر قدمی بردارید؟ مگر نه این است که حق مسلم هر شهروند است که محیط زندگی سالم و به دور از آلودگی‌های اخلاقی داشته باشد؟

رهبر انقلاب در طول بیست سال گذشته با استفاده از مفاهیمی مانند تهاجم فرهنگی، شبیخون و قتل عام فرهنگی، ناتوی فرهنگی و سرانجام مفهوم جنگ نرم، این مهم را یادآوری نموده و هوشیاری جامعه و مسوولان را در برابر این شیوه تهاجمی خواستار شده‌اند.
در سال‌های اخیر به موازات گسترش موارد غیر اخلاقی در جامعه، شاهد سکوت، بی برنامگی و انفعال متولیان فرهنگی و دستگاههای مربوطه بوده‌ایم. اینک که این مسئله در نوشهر، هیچ ارگان و نهاد متولی را در مقابل خود نمی‌بیند، دشمنان کمین کرده جمهوری اسلامی، فرصت را غنیمت شمرده و سعی در ترویج بی بند و باری دارند.
پلاژ سیترا محلی مناسب برای استفاده میهمانان از نعمت الهی دریا است که از اگر از حق نگذریم طی سال های اخیر تغییرات خوبی در جهت ساماندهی و سالمسازی انجام شده و این در حالی است که برای کار فرهنگی و جلو گیری از موارد غیر اخلاقی هیچ اقدام جدی انجام نپذیرفته است.
اخیرا شاهد اتفاقات بسیار ناگواری در رابطه با افزایش موارد غیر اخلاقی در پلاژ سیترا بوده ایم و این جای تاسف دارد که با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی عده ایی غافلانه یا عامدانه در فضایی به قول خودشان توریستی به حجاب اسلامی که میراثی از مادرمان زهرا(س) است پای بند نیستند و با بی پروایی و جسارت حجاب خود را به بهانه های مختلف برداشته و به ارزش های انقلاب اسلامی و خون شهدا دهن کجی می کنند.
به موارد زیر توجه بفرمایید:
۱ – در قسمت غربی پلاژ مکانی مشخص شده که در برای پیست دو چرخه سواری مورد استفاده قرار گرفته ، اما به ندرد کسانی که دوچرخه کرایه می کنند از آنجا استفاده می کنند و اکثریت در ورودی پلاژ به دوچرخه سواری مشغولند و این در حالی است که در اکثر مواقع خانم هایی که دو چرخه کرایه می کنند با وضعی بسیار نا مناسب و زننده در محوطه حاضر می شوند و هیچ نهاد امنیتی و نظارتی وجود ندارد که به آنها تذکر دهد و حتی مشاهده شده که گشت انتظامی از کنار شان رد شده و فقط به نگاه کردن اکتفاء می کنند.
۲ – شهر بازی ، که کمتر نظارتی بر آنها به جهت رعایت مسائل اخلاقی می شود که گاها مشاهده شده دختران و پسران بدون توجه به حدود و حریم های اخلاقی در کنار یکدیگر به طور آزادانه و حتی با جسارت کشف حجاب کرده و به تفریح و خوشگذرانی می پردازند
۳ – منطقه ممنوعه شنا ، که نه تنها جلو گیری از شنا نکردن انجام نمی پذیرد بلکه به محلی برای شنای خانوادگی و مختلط تبدیل شده ، مردان با وضعیت نا متعارف و حتی در خیابان و محوطه های عمومی حضور پیدا می کنند و زنانی که با حالاتی زننده و نامناسب در این مناطق در حال شنا هستند که گاهاَ با همان وضعیت به محل های دیگر پلاژ مراجعه می کنند، و باز هم هیج نهاد امنیتی و اجرایی مشاهده نمی شود که برخورد های لازم را انجام دهد.
۴- قسمت شنای بانوان،البته در این محل الحق و الانصاف کار های خوبی از قبیل پوشش قسمت ساحلی و بازدید ورودی بانوان انجام پذیرفته اما دریغ از اقدامی برای اینکه قایق های موتوری و هواپیما های تفریحی از بالا منطقه شنای بانوان تردد نکنند صورت نپذیرفته است که حتی هواپیما های تفریحی جسارت را به حدی رسانده که در این منطقه با ارتفاع کم پرواز می کنند
۵- یاداشت همکار عزیزمان برادر حسن خزایی در این مورد هم قابل توجه است: «در سایه غفلت و کم توجهی برخی از متولیان و مسوولان مرتبط بخشهایی از سواحل به نمایشگاه مد و لباس مانکن ها ی مبتذل دختر و پسر ایرانی با متد های بی هویت غربی تبدیل شده است که متاسفانه درد ناک تر از همه این است و جای بسی تاسف دارد جوانان تحصیل کرده و دانشجو نیز در این بازار آشفته ضد فرهنگی حضور فیزیکی دائمی دارند.
دختران نوجوان وجوان بزک کرده با مانتوهای کوتاه و بدن نما رنگارنگ با شلوارهای جین قرمز و سبز رنگ و عینک و روسری های به عقب سر خرده دست در دست دوستان و هم کلاسی های مذکر با موهای برق گرفته و ریشهای عجیب و غریب و گردنبند و تی شرتهای چسبان حلقه ای با تمثال نمادهای شیطان پرستی قدم به قدم طول نوار ساحلی را با قهقه های بلند متراژ می کنند و گاهی هم از سر خستگی به آلاچیق های فروشگاه ساحلی سری زده تا قلیان قجری دود کنند.
پخش موسیقی های تند گروههای زیر زمینی ایرانی و غربی از درون خودروها ی در حال تردد – رقص و پایکو بی و شنای مختلط گروهی خانوادگی و مجردی و قدم زدن با لباسها و شلوارهای نیمه برهنه در انظار عمومی – صرف مشروبات الکلی و دعوا و درگیری حاصل از آن گوشه هایی از اقدامات ضد ارزشی در سواحل است.»
مسئولین، متولیان فرهنگی و همه کسانی که دغدغه دین و انقلاب را دارید، آیا وقت آن نرسیده که در اجرایی کردن قوانین، برخورد با هنجارشکنان، عملی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر قدمی بردارید؟ مگر نه این است که حق مسلم هر شهروند است که محیط زندگی سالم و به دور از آلودگی‌های اخلاقی داشته باشد؟
آقایان مسئول شما را چه شده است که اینگونه بی صدا و ساکت نشسته اید تا موریانه تهاجم فرهنگی تخت روان انقلابشان را قبل از رسیدن به سر منزل، آسیب رساند ؟
این موهبت الهی امانت دست ما و شماست .چه جواب داریم به سرداران شهید و شهدایی که امنیت و آسایش ما و شما حاصل خون آنهاست، فردای قیامت بدهیم؟
مسوولان محترم قضایی و اجرایی نوشهر، امروز دیگر هیچ بهانه‌ای برای غفلت از حکم رهبر انقلاب در این زمینه وجود ندارد و بدون تردید درنگ امروز ، فردای اسارت‌باری را برای جامعه اسلامی ما به دنبال خواهد داشت،اینگونه نباشد به بهانه جذب توریست و کسب در آمد ارزشهای انقلاب اسلامی زیر سوال برود.
در خاتمه از متولیان فرهنگی شهر خواستاریم در این مهم همگام با مردم شهید پرور نوشهر، با استفاده از تمامی امکانات خود وارد عمل شوند به تشریح علمی مفاسد و پی‌آمدهای فاجعه‌بار گسترش بی اخلاقی و بی‌حجابی پرداخته و جامعه را به سوی رعایت احکام و ارزش‌های اخلاقی و دینی به ویژه در حوزه پوشش، تشویق و ترغیب کنند.
هر گونه هتک حرمت، رفتارهای غیراخلاقی و توهین‌آمیز خلاف شرع است و خدا را خشمگین می سازد «مقام معظم رهبری»

و ما علینا الا البلاغ المبین

http://www.media.noshahronline.ir/2012/06/pelazh-sitra-4.jpg

http://www.media.noshahronline.ir/2012/06/IMG_0463.jpg
http://www.media.noshahronline.ir/2012/06/pelazh-sitra-6.jpg

http://www.media.noshahronline.ir/2012/06/pelazh-sitra-5.jpg

http://www.media.noshahronline.ir/2012/06/pelazh-sitra-7.jpg

http://www.media.noshahronline.ir/2012/06/pelazh-sitra-2.jpg

http://www.media.noshahronline.ir/2012/06/pelazh-sitra-3.jpg

 






 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سیما 1 تير 1391
پس این گشت ارشاد کجاست نکنه اونجا کشور دیگری است
Irani 1 تير 1391
در اکثر مواقع خانم هایی که دو چرخه کرایه می کنند با وضعی بسیار نا مناسب و زننده در محوطه حاضر می شوند
به تفریح و خوشگذرانی می پردازند
شنای مختلط گروهی خانوادگی
حتی هواپیما های تفریحی جسارت را به حدی رسانده که در این منطقه با ارتفاع کم پرواز می کنند
هر گونه هتک حرمت، رفتارهای غیراخلاقی و توهین‌آمیز خلاف شرع است و خدا را خشمگین می سازد «مقام معظم رهبری»

Vaghean shoma farzandane zahra hemaghat ro be nahayat resundin
Maghzhaye kuchak va aghab oftadeyi ke ba zibayi va shadi doshman hstand va donya ra az daricheye dide yek arabe adamkosh va pedofile 1400 sal pish mibinan
Va peyrove palidtarin jenayatkare gharn hazrate KHAR hastan
منوچهر 2 تير 1391
برادر شمال نيوز بزارملت حالشو بكنن. حالا تو اين فصل گرما فكر كردي بايد مردم بيان ....
نا شناس 2 تير 1391
بله متاسفانه ففرهنگ نوشهر به شدت در حال تغییره و بچه های نسل جدید واقعا از نظر پوشش و ایده الها و ارمانها وضع اسفباری دارند
نا شناس 2 تير 1391
اقای محترم چه اشکالی داره مناطقی را به عنوان مناطق آزاد اعلام نموده تا سرمایه ها به کشورهای وهابی نشین خلیج فارس نره ویا به عبارتی دشمن تقویت نشه
نا شناس 2 تير 1391
به شما چه ربطی داره؟ دوست دارن هر جور زندگی کنن! شما هم برین یه فکری به حال خودتون بکنین که اونقدر علاف و بیکارین که بجز فضولی تو کار بقیه هیچ هنری ندارین.
احمد زاده 2 تير 1391
مسئولینی که واقعا دغدغه فرهنگی دارن که با برگذاری جلسات متعدد اینو نشون دادن رو با اونایی که به عمد همچین محیطی رو درست می کنن قاطی نکنین/ تا موجب دلسردی نشه.در ضمن کوتاهی خودتونم توجیه نکنید.
مهدی اکبری 2 تير 1391
شما کجای کارید؟ آقایان سر میزوصندلی وپست باهم بازی سیاسی می کنند اصلا وقت ندارند به ارزش های انقلاب ،خون شهدا ، فرمایشات گوهر بار امام (ره) ومقام معظم رهبری فکر کنند .
حالا اگر خدای ناکرده یک نفر یک شعار خیره .... می داد همه خودشان پدر اون فرد را در آوردند بعد می آمدن افتخارش را کسب کنند
اینجا یا وارد نشی------م خودمون را بد نکنیم ویا اینکه اصلان ندیدیم ، کی ؟ کجا ؟ کی؟
نا شناس 2 تير 1391
آخه... که این مطلب رو نوشتی... این عکسها کجاش با عفت به قول شما عمومی منافات داره؟؟؟؟ همین یک ذره خوشی رو هم می خواهید از ملت بکیرید؟؟؟؟ آخه همین آدمایی که تو عکس هستند اکه نیان شمال که همتون از گشنگی...دست بردارین از این ...
نا شناس 3 تير 1391
خدا عاقبت اين مردم راختم بخير بفرمايد باز ميگويند چرابلا نازل مي شود چرا بچه فلاني اينطوري شد.....
نا شناس 3 تير 1391
آقاي به اصطلاح تهراني !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هيچ وقت شماليها دست شان پيش تهراني ها دراز نبوده كه هيچ ،هميشه تهراني ها بودند كه محتاج شماليها هستند.
نا شناس 3 تير 1391
موافقيد تابستون امسال همه ي راه هاي شمال ببنديم تا حال تهراني ها ....!
نا شناس 3 تير 1391
موافقم نبايد اجازه جولان به تهراني ها بديم ولي خداييش عكساش زياد ناجور نبود.
شمالي 4 تير 1391
آقاي استاندار و مازندراني هاي عزيز
از خواب برخيزيد
پيشنهاد مي كنم: هر غير شمالي كه به استان ما سفر ميكنه ، مي بايست ورودي پرداخت كنه چرا كه :
1- هوا رو آلوده مي كنه
2- محيط زيست رو آلوده مي كنه
3- آب رو آلوده مي كنه
4- خاك رو آلوده مي كنه
5- طبيعت رو از بين مي بره
6-فرهنگ غربي و غير اسلامي مي آره
7- هرزه گي و بي غيرتي مي آره
8- ترافيك مي آره
9- سرو صدا مي آره
10- از همه بدتر وجود افكار خودبرتر بيني و فخر فروشي مي آره
كه براي كنترل ، نظارت،افزايش زيرساخت ها مانند راه ها و ... و همچنين رفع مشكلات ناشي از موارد فوق مي بايست از هر غير بومي هزينه ها را دريافت نمود.
نگذاريم مازندران زير چكمه هاي غير مازني ها له بشه و در چند ده سال آينده شبيه سمنان بي آب و جنگل و ... بشه!!!
به اميد روزي كه مازندراني آباد داشته باشيم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.